عالمی ادارہ صحت نے کورونا وائرس سے بچنے کےلئے نئے حفاظتی اقدامات کا اعلان کردیا

Health and Medicine
Basic protective measures by WHO Head

تازہ ترین عالمی ادارہ صحت سے جاری ہونے والے حفاظتی  اقدامات کے مطابق  ڈبلیو ایچ او کی ویب سائٹ اور اپنی قومی اور مقامی پبلک ہیلتھ اتھارٹی کی جاری کردہ تازہ ترین معلومات سے آگاہ رہیں۔

 زیادہ تر افراد جو متاثرہوجاتے ہیں وہ ہلکے بخار کا شکار ہوتے ہیں اور کچھ لوگوں کا مدافعتی نظام طاقتور ہونے کی وجہ سے بعد میں ٹھیک بھی ہوجاتے ہیں ، لیکن یہ پاس میں رہنے والے دوسرے لوگوں کے لئے زیادہ سنگین ہوسکتا ہے۔ اپنی صحت کا خیال رکھیں اور نیچے دیئے گئے حفاظتی اقدامات پرعمل  کرکے دوسروں کی حفاظت کریں۔

اپنے ہاتھ بار بار دھوئیں:

اپنے ہاتھوں کو باقاعدگی سے اور اچھی طرح الکوحل پر مبنی  کسی چیز سے  رگڑ کر صاف کریں یا صابن اور پانی سے دھو لیں۔

کیوں؟ اپنے ہاتھوں کو صابن اور پانی سے دھوئیں یا الکوحل پر مبنی مایع کا استعمال کریں کیوں کہ ایک اچھی کمپنی کا صابن اور الکوحل آپ کے ہاتھوں پر موجود وائرس کو مار دیتا ہے ۔

معاشرتی دوری برقرار رکھیں:

جو شخص کھانسی یا چھینک رہا ہو اس کے درمیان کم سے کم 1 میٹر (3 فٹ) فاصلہ برقرار رکھیں۔

کیوں؟ جب کوئی کھانسی کرتا ہے یا چھینک دیتا ہے تو وہ اپنی ناک یا منہ سے تھوک کی چھوٹی چھوٹی بوندیں چھڑک دیتا ہے جس میں وائرس ہوسکتا ہے۔ اگر آپ بہت قریب ہیں تو آپ ان وائرس والی بوندوں میں سانس لے سکتے ہیں اور COVID-19 وائرس  آپ کے سانس لینے سے آپ کے منہ یا ناک میں داخل ہوسکتا ہے۔

آنکھوں ، ناک اور منہ کو چھونے سے پرہیز کریں:

کیوں؟ ہاتھ بہت ساری چیزوں کو چھوتا ہے اور وائرس اٹھا سکتا ہے۔ اس لیئے ہاتھ آپ کی آنکھوں ، ناک یا منہ میں وائرس منتقل کرسکتے ہیں۔ وہاں سے وائرس آپ کے جسم میں داخل ہوسکتا ہے اور آپ کو بیمار بنا سکتا ہے۔

سانس کی حفظان صحت پر عمل کریں:

یقینی بنائیں کہ آپ اور آپ کے آس پاس کے لوگ اچھی سانس کی حفظان صحت پر عمل پیرا ہیں۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ جب آپ کھانسی کرتے ہو یا چھینک کرتے ہو تو اپنےمنہ اور ناک کو ٹشو کے ساتھ ڈھک لیں پھر استعمال شدہ ٹشووں کو فوری طور پرکچرے کے ڈبے میں پھینک دیں۔

کیوں؟ بوندوں سے وائرس پھیلتا ہے۔ اچھی سانس کی حفظان صحت پر عمل کرتے ہوئے آپ اپنے آس پاس کے لوگوں کو سردی ، فلو اور کوویڈ 19 جیسے وائرس سے محفوظ رکھ سکتے ہیں۔

اگر آپ کو بخار ، کھانسی اور سانس لینے میں دشواری ہے تو ، جلد ہسپتال کا رخ کریں:

اگر آپ کو محسوس ہورہا ہے کہ آپ کی صحت ٹھیک نہیں ہے تو گھرمیں ہی رہیں۔ اگر آپ کو بخار ، کھانسی اور سانس لینے میں دشواری ہو تو اپنے مقامی طبی عملے کو فون کرکے طبی امداد حاصل کریں اور اپنے مقامی محکمہ صحت کے ہدایات پر عمل کریں۔

کیوں؟ قومی اور مقامی حکام کے پاس آپ کے علاقے کی صورتحال کے بارے میں تازہ ترین معلومات موجود ہوں گی ، اس سے آپ اپنی اردگرد کی صورتحال کو دیکھ کے اپنی صحت کے بارے میں اچھی طرح سے اقدامات لے سکتے ہیں ۔ اور وائرس اور دیگر بیماریوں کے لگنے کو روکنے میں بھی مدد ملے گی۔

آگاہ رہیں اور اپنے صحت کی دیکھ بھال فراہم کرنے والے کے مشورے پر عمل کریں:

COVID-19 کے بارے میں تازہ ترین پیشرفت سے آگاہ رہیں۔ اپنے ہیلتھ کیئر فراہم کرنے والے ، اپنی قومی اور مقامی پبلک ہیلتھ اتھارٹی کے ذریعہ دیئے گئے مشورے پر عمل کریں جس سے اپنے آپ کو اور دوسروں کو COVID-19 سے بچایا جا سکتا ہے۔

کیوں؟ قومی اور مقامی حکام کے پاس تازہ ترین معلومات ہوں گی کہ آیا آپ کے علاقے میں COVID-19 پھیل رہا ہے۔ انہیں یہ مشورہ کرنے کے لئے بہترین مقام دیا گیا ہے کہ آپ کے علاقے کے لوگوں کو اپنی حفاظت کے لئے کیا کرنا چاہئے۔