اس سال کا پہلا سورج گرہن 21 جون 2020 کو ہوگا

Space
Solar Eclipse 2020

سورج گرہن ایک غیر معمولی آسمانی واقعہ ہے اور حالیہ ماضی میں بالترتیب 15 جنوری 2010 اور یکم ستمبر 2016 کو دیکھا گیا تھا۔

حالیہ سورج گرہن گذشتہ سال 26 دسمبر کو ہوا تھا۔ جب کہ اس سال سورج گرہن 21 جون کو ہوگا۔

ٹائم اینڈ ڈیٹ ویبسائٹ کے مطابق ،اس سال کا سورج گرہن پہلی بار 21 جون 2020 کو صبح 8:15 AM PST سے لیکر قریب 3:04  بجےPST تک نظر آئے گا۔

یہ سورج گرہن افریقہ ، پاکستان ، ہندوستان اور چین کے کچھ حصوں سے نظر آئے گا۔ ان علاقوں میں رہنے والے لوگوں کا سورج گرہن دیکھنا اس وقت کی مناسب موسمی حالت پر منحصر ہے ، جب کہ ان علائقوں کے لوگ  “رنگ آف فائر”  کو دیکھ سکیں گے۔

یاد رہے کہ مکمل سورج گرہن کی صورت میں سورج کی ڈسک چاند کے سائے سے مکمل طور پر مبہم ہوجاتی ہے، تاہم جزوری اور رنگ والے گرہن میں سورج کا صرف ایک حصہ مبہم ہوجاتا ہے۔  واضع رہے کہ 21 جون کو رنگ والا سورج گرہن(Annular Solar Eclipse)  لگے گا۔

رنگ والی شکل کے سورج گرہن ہونے کے دوران چاند کے گرد چاروں طرف آتش زدہ رنگ بنتی ہے جو مکمل سورج گرہن سے مختلف ہے۔

سورج گرہن ہمیشہ قمری چاند گرہن سے تقریبا دو ہفتے قبل یا اس کے بعد ہوتا ہے۔ اکثر دو گرہن بیک وقت ہوتے ہیں لیکن چند بار ایک ہی سیزن کے دوران تین  گرہن بھی ہوتے ہیں۔

رنگ آف فائر سورج گرہن کیا ہے؟

سورج گرہن ایک ایسا آسمانی واقعہ ہے یہ اس وقت دیکھا جاتا ہے جب سورج ، چاند اور زمین ایک نئے چاند کے مرحلے کے دوران ایک ہی صف میں ہوتے ہیں۔

چاند سورج کی روشنی کو روکتا ہے اور اس طرح زمین کی سطح پر سایہ آجاتا ہے جس سے مکمل، جزوی یا رنگ آف فائر گرہن ہوتا ہے۔

جب سورج ، چاند اور زمین براہ راست لائن میں ہوتے ہیں تو مکمل سورج گرہن ہوتا ہے، لہذا چاند سورج کی روشنی کو مکمل طور پر روکتا ہے۔

جزوی سورج گرہن کے دوران سورج ، چاند اور زمین قطعی طور پر ایک صف میں نہیں ہوتے ہیں لہذا چاند سورج کی سطح پر صرف ایک چھوٹا سا سایہ ڈالتا ہے۔

اینیولر سورج گرہن یا رنگ آف فائر مکمل سورج گرہن کی طرح ہی ہوتا ہے جیسے سورج، چاند اور زمین کو ایک سمت میں ہونا چاہیے۔ ناسا کے مطابق اینیولر سورج گرہن اس وقت ہوتا ہے جب چاند زمین سے بہت دور ہوتا ہے جس کی وجہ سے چاند بظاہر چھوٹا دکھائی دیتا ہے۔

جب سورج گرہن کے دوران چاند کی سائز سورج کی نسبت چھوٹی ہوتی ہے تو سورج کا طواف چاند کے گرد رنگ کی طرح نمودار ہوجاتا ہے ، یہ رنگ آف فائر اور سیاہ چاند انوولس کی شکل بناتے ہیں جس کو اینیولر سورج گرہن یا رنگ آف فائر کہا جاتا ہے۔